Login Labelsoft forum locked Log in
  • Huisarts

    Bent u klaar voor de toekomst? De oplossing ligt met WebHIS Zorgdossier binnen handbereik! Lees verder »

  • Huisartsenpost

    Met de volledig geintegreerde Triage module bereikt u nog sneller uw doel! Lees verder »

  • WebHIS Portaal

    Kwaliteitsverbetering met het WebHIS ArtsPortaal! Lees verder >

Feedback in beeld

Kwaliteitsbeleid stoelt mede op feedback. Wat gaat er goed, wat gaat er fout, waaraan is behoefte in het kader van nascholing et cetera? In de huisartsenpraktijk krijgen huisartsen feedback door patiënten te volgen in de tijd, door brieven van specialisten et cetera. Echter bij het werken op de huisartsenpost ontbreekt feedback vrijwel volledig.  Hoe de Feedback module werkt kunt u hier zien.


De huisartsen logt in met zijnInlog Feedback
naam en wachtwoord waarna u een unnieke
code d.m.v. een SMS-bericht ontvangt. Met het invoeren van deze code krijgt u toegang tot de Feedback module. 
 


Hierna komt u in het hoofd-
scherm waar u een keuze kunt
maken uit de linker menubalk. Het is ook mogelijk om op de knop 'verder' de klikken waarna u kennis kunt nemen van de (openstaande) feedbackberichten.
 


Ontvangen feedback:
De feedback module opent met de ‘FB ontvangen’ indien deze door u is aangevraagd op de huisartsenpost door een vink te zetten in Call Manager met tevens de mogelijkheid om een vraagstelling te formuleren.
 


Feedback mogelijk:
Klik op het tabblad
‘FB mogelijk’ Dit zijn patiënten van u die op de Huisartsenpost zijn geweest en waar u zelf feedback over wilt geven aan uw collega waarnemend huisarts, bv. i.v.m. een onverwachte afloop. Klik op ‘uitstellen’ geeft de mogelijkheid om later, indien bv. een uitslag binnen is, alsnog feedback te geven. Klik op ‘Geen commentaar’ het waarneembericht gaat naar de prullenbak. Klik op de 2 rode kruisjes, alle waarneemberichten gaan naar de prullenbak. 


Feedback geven:
U kunt zelf feedback geven
door middel van een bericht
van max. 128 tekens en u kunt een juiste ICPC-codering meegeven. 

Na het afsluiten van deze 'call' wordt het bericht uit het overzicht geanonimiseerd en verwijderd uit het overzicht. 


Feedback gevraagd:
Klik op het tabblad ‘FB gevraagd’ Dit is feedback aangevraagd door een collega waarnemend huisarts over de afloop van een contact op de Huisartsenpost. Bij Feedback gevraagd word u expliciet gevraagd te reageren op deze aanvraag. 


Feedback gegeven:
Klik op het tabblad ‘FB gegeven’, deze toont de feedback die u gegeven heeft aan een collega waarnemend huisarts die een patiënt van u heeft gezien op de Huisartsenpost. Door op casus te klikken kunt u het bericht in zijn geheel terugzien. 


Feedback aangevraagd:
Klik op het tabblad ‘FB aangevraagd’ toont een overzicht met de vraagstelling van de feedback door u aangevraagd aan een collega waarnemend huisarts die een patiënt van u heeft gezien op de Huisartsenpost.  


Instellingen:
Wanneer u in het linker menu op instellingen klikt kunt u uw persoonlijke instellingen indien gewenst aan uw persoonlijke wensen aanpassen.

 
 


Grafisch overzicht:
Het is mogelijk voor de beheerder een grafiische weergave te presenteren over aangemaakte en gelezen feedbackberichten in dagen, weken en maanden.



Contact

*
*
*
*
*